Dag 4: Det här åt jag idag

Den här dagen är ett strålande exempel på varför jag inte matbloggar längre. Här kommer ett blogginlägg lika oinspirerat som dagens födointag.

Frukost: Fil med banan och flingor framför datorn på jobbet.
Lunch: En köpt ost- och skinkmacka i all hast, eftersom jag tillbringade lunchtimmen hos frisören
Mellis: Minimorötter
Middagen var tack och lov lika färdig som jag när jag kom hem; i helgen hann jag för en gångs skull med ett storkok, i form av en färs- och linsgryta (varför äter jag fortfarande kött?!). Till det gröna bönor (Harry Kuvert) och kokt vitkål.
Eftermatensnacks: en näve gojibär (så gott!)

En ganska atypisk matdag, måste jag säga. Definitivt mindre mat än vad jag brukar äta. Var egentligen inte hungrig på hela dagen, men min vana trogen äter jag ändå.

I morgon blir det roligare(?!), då är det tema Kärlek.

Kommentera

